mandag 11. mars 2013

Bursdagskort i blått

Dette kortet har hatt en trang fødsel, for en god stund siden boltret jeg meg i maling, mist, gesso, stensiler, bobleplast og stempler. Den hvite kartongen ble et lite kunstverk av farger og effekter, men først nå har jeg tatt mot til meg å klippe i arket. Det har blitt et blått bursdagskort. Papirdokkene ønsker seg maling og mist til sin utfordring # 45.


Mist i ulike blåtoner, blå og hvit akrylmaling, gesso brukt på fugle stensil, gratulerer stempel fra North Stamp (tror jeg), kant punch og planetpynt i tre. 

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort! Flott misting i flotte farger, kult med kantpunch og fugler!
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott, de fuglene var lekre :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett