Tiden er inne for å levere fjerde og siste timeglassoppgave hos Anonyme Scrappere. Denne gangen stod vi helt fritt. Fra meg kommer det en dekorert oppmerksomhet. Opprinnelig er dette en resirkulert embalasje eske.
Dekorert med 3ndyPapir, rubons fra Kaiser craft, gammel bokside og tre pynt, i tillegg til små hjerter, tråd og et gele hjerte. :)
Viser innlegg med etiketten Anonyme Scrappere. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Anonyme Scrappere. Vis alle innlegg
tirsdag 14. februar 2012
søndag 12. februar 2012
Kort med hjerte og rose
Timeglassoppgave tre hos Anonyme Scrappere har tema detaljer med hjerte og rose. Jeg har laget et kort denne gangen.
Bakgrunnen er stemplet med brun mist og murstein stempelet fra Prima. Film stripen er fra Tim Holtz. Det røde hjertet, rosen, hjerte tags og peler er fra esken med det rare i :)
Bakgrunnen er stemplet med brun mist og murstein stempelet fra Prima. Film stripen er fra Tim Holtz. Det røde hjertet, rosen, hjerte tags og peler er fra esken med det rare i :)
fredag 10. februar 2012
Hjerte LO
Mange utfordringer er knyttet opp til Valentine i disse dager. Jeg har laget hjerte LOen "Vår historie".
Med denne deltar jeg i utfordringene til:
Med denne deltar jeg i utfordringene til:
- Anonyme Scrappere sin timeglass oppgave nr 2 har de bedt om et kort eller en LO som er rund, oval eller hjerteformet.
- Papirdokkene sin utfordring # 21. De vil at vi skal vise kjærlighet
- Kreativ Hobby sin februar utfordring som sier "Til en hjertevenn"
- Scrapperikets utfordringsblogg utfordring # 44 "Anything goes"
onsdag 8. februar 2012
Søsken kjærlighet
Jeg har meldt meg på timeglass utfordringen til Anonyme scrappere. Overordnet tema er valentine og kjærlighet. Første deloppgave skal ha hovedfarge rød eller rosa. Jeg gikk for rød søm, rød rose, rødt stempeltrykk, røde bokstaver og et fargerikt tre. Slik er mitt bidrag:
mandag 30. januar 2012
Søstre hånd i hånd hos Anonyme Scrappere #37
Skissa til Anonyme Scrappere har jeg tenkt på en stund. Mitt bidrag ble sommerlig. En herlig kontrast til vinterinspirasjonen den siste tiden.
fredag 30. desember 2011
Juleutfordring hos Anonyme scrappere
En hyggelig nissefar omkranset av spente unger rammet inn av snøkledd skog er inspirasjonsbilde Anonyme scrappere har lagt ut som årets siste utfordring. Sirkelen i venstre hjørne er en pepples med julemotiv som jeg har lastet ned fra Lines hobby .
søndag 27. november 2011
Enkle tags til advent
Dette må kalles tags i clean & simple stil :) Retrobildene er stanset ut med ovale dies til Cuttlebug. På den lilla kartongen har jeg brukt ovale dies med scallops. Anonyme Scrappere etterspør jule/bursdagstags i sin utfordring nr. 33. Dette er Kvistens bidrag.
Abonner på:
Innlegg (Atom)







