Viser innlegg med etiketten Veckans Skiss. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Veckans Skiss. Vis alle innlegg

mandag 4. februar 2013

Skitur

Disse bildene er fra en flott lang skitur med minste-meisen i fjor. Hun går hele turen uten staver og synger, forteller og skravler med seg selv. Gode minner. Ukens skisse fra VS er utrolig morsom å leke med. Jeg er glad i alle årstider. Vinteren er intet unntak.

Kraftkartong er forsiktig pyntet med hvite detaljer; bånd, osteklut, snøstjerner med perler, gren malt med gesso og glitter samt en kransen fra Marianne design, tror jeg.

søndag 27. januar 2013

Full galop i parken VS4

Jeg slenger meg med i Veckans Skisse #4 denne uka med to spreke ryttere til hest. Planen var at dette skulle bli en C&S LO, men akkurat slik ble det ikke. Hyggelig med positiv omtale sist uke. Tusen takk.


fredag 18. januar 2013

Prima ballerina VS #3

På gamle bilder ser en at tida flyr fort. Dette er allerede fem år siden. Jeg blir jeg glad hver gang jeg klarer å scrappe gamle bilder. Dette er mitt bidrag til Veckans Skiss # 3. Heldig er jeg som fortsatt kjenner inspirasjonen etter scrappetreff med venninner for et par uker siden!

Kraft kartong, mønsterark fra Maja design (tror jeg), brukt stjerne sjablong og hvit maling, tekst stempel litt her og der, grenen og ballerinaen er stanset ut fra silouette. Diverse småpynt jeg har fått i julekalenderen fra snille scrappevenninner. Stjernen fant jeg faktisk på gulvet etter treffet sist. Thi hi

lørdag 12. januar 2013

LO i vinterdrakt VS #2

Nytt år og nye scrappemuligheter. Sist helg var jeg sammen med en kreativ gjeng og det inspirerte. Jeg tror dette blir et flott og produktivt scrappeår :) Har laget denne LOen i løpet av de siste dagene og bidrar med den til ukens Veckans Skisse #2.
Her har jeg brukt hvit gesso på en stjerne stensil, stanset ut en snøsterne bord med dies fra Marianne design, pyntet med rester av bånd, snøstjerne i fult fra Panduro? og ulike bokstaver. De blå perlene er egentlig punktum fra samme skriftarket som ordet kryn. Noen detaljer: 



onsdag 26. september 2012

Takk til Helen og VS 26

I sommer var jeg heldig og vant Veckans Skisse nr 26 med denne LOen. Denne hyggelige RAKen dumpet ned i postkassa etter ferien. Tusen takk Helen.


søndag 23. september 2012

Lilla halloween VS 38

Dette er en LO jeg har jobbet med lenge. I går gjorde jeg den ferdig. Bildene gjenskaper gode minner fra en rolig Halloween feiring med minstemeisen i fjor høst.  Mitt bidrag til Veckans skisse nr 38 er denne Halloween LOen.

Lilla Bazzill dot ark, edderkoppspinn sjablong fra Tim Holtz stemplet med vannmerke beregnet på embossing, symaskin søm, washi tape, hvit mist, datostempel, litt halloween pynt og diverse bokstaver.

søndag 8. juli 2012

Scrappende glad

I går våknet jeg til en veldig hyggelig overraskelse. Min LO er valgt ut til veckans val hos VS #26. Tusen, tusen takk! De har flere artige sommerutfordringer. Jeg tenker å slenge meg på, blir du med?

fredag 29. juni 2012

Bygger varde Veckans skiss 26

Bilder fra noen år tilbake som vekker gode minner. Den minste av meisene trekker seg tilbake og bygger varde av stein, mens resten av følget er opptatt med andre aktiviteter. Dette er mitt bidrag til Veckans skiss nr 26.

Arkene i bakgrunn er fra en gammel bok som jeg har mistet med ulike fargesjateringer. Både bildene av jenta og steinene er klippet ut og festet med 3D puter. Pyntet med blader, blomster og stempler for å gjenskape omgivelsene i naturen.

onsdag 4. april 2012

Washitape i Veckans Skiss #14

Washitape er morsomt. Her har jeg laget en C&S LO til utfordringen hos Veckans Skiss nr 114.

Hvit Bazzil, diverse tape, diverse bokstaver og små vanndråper fra Cloud9 Design.


mandag 20. februar 2012

Minnie Mus til Veckans Skisse #7

Minnie Mus ble med hjem fra EuroDisney i høst og siden har disse to vært gode venner. Ukens skisse var så kuul. Jeg måtte slenge meg med. Det er første gang jeg er med på Veckans Skiss.


Hvit bazzil, mønsterpapir fra Basic Grey (Kissing Both) og Sassafraslass (Crimson Dots), bokstaver fra Prima og Thickers, røde knapper, rød/hvit hyssing og dymo tape.