Fredag var jeg blant de heldige som fikk delta på demoen til Tim Holtz og Dyan Reaveley på Bikuben. Jeg så fram til å møte kongen av scrap, Tim Holtz, men at jeg også skulle få treffe dronningen av scrap var jeg uforberedt på. Tim tryllet stillfarent fram spennende effekter med nye og gamle produkter, mens Dyan var et fyrverkeri av ei dame! Takk for en flott kveld med inspirerende kreativitet!
I dag har jeg feiret to femåringer. Disse to bursdagstagene er en direkte konsekvens og inspirasjon etter fredagens demo. Uvant uttrykk til meg å være men artig å jobbe med. :)
Viser innlegg med etiketten kurs. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten kurs. Vis alle innlegg
søndag 26. februar 2012
onsdag 15. februar 2012
Scrap star meeting
Yeahhh, jeg har date med Tim Holtz! Gleder meg som en fjortis som skal møte sitt store pop idol. Sommerfuglene flakser og hjertepumpa banker.
At jeg skal dele hans oppmerksomhet med et titalls andre damer i fullt dagslys på Bikuben. Ja, se det er underordnet. He-he
At jeg skal dele hans oppmerksomhet med et titalls andre damer i fullt dagslys på Bikuben. Ja, se det er underordnet. He-he
Flere som skal på date?
Abonner på:
Innlegg (Atom)

