Viser innlegg med etiketten takknemlig. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten takknemlig. Vis alle innlegg

søndag 27. januar 2013

Full galop i parken VS4

Jeg slenger meg med i Veckans Skisse #4 denne uka med to spreke ryttere til hest. Planen var at dette skulle bli en C&S LO, men akkurat slik ble det ikke. Hyggelig med positiv omtale sist uke. Tusen takk.


mandag 21. januar 2013

Takker for inspirasjon

Vi liker vel alle å bli satt pris på? Jeg synes ihvertfall det er litt ekstra stas når noen liker det jeg har laget. Det gir energi og videre scrappelyst. Etter jul har jeg fått to hyggelige tilbakemeldinger. Både mitt bidrag til julemagi hos So cute suprise # 11og LO'en "Ikke kryn pappa" hos Veckans Skisse utfordring i uke 2 fikk litt ekstra omtale. Tusen takk! 

onsdag 26. september 2012

Takk til Helen og VS 26

I sommer var jeg heldig og vant Veckans Skisse nr 26 med denne LOen. Denne hyggelige RAKen dumpet ned i postkassa etter ferien. Tusen takk Helen.


søndag 8. juli 2012

Scrappende glad

I går våknet jeg til en veldig hyggelig overraskelse. Min LO er valgt ut til veckans val hos VS #26. Tusen, tusen takk! De har flere artige sommerutfordringer. Jeg tenker å slenge meg på, blir du med?

søndag 1. april 2012

Påskehilsen i posten

Hva er vel hyggeligere enn å få en personlig hilsen i posten. Hjemmelaget konvolutt med adressen tegnet i fargerike bokstaver og et hyggelig innhold til glede og inspirasjon. Dette kortet lå inni. Jeg er i gang med utfordringen. Enn så lenge legger jeg ved kortet fra Maya. Tusen takk!


tirsdag 3. januar 2012

Konvolutt med blomstrende overraskelser

På årets første hverdag lå en liten litt tykk hvit konvolutt i postkassa. Den var fra Scrappehuset og innholdt fine fargerike blomster i ulike fasonger og størrelser. To fine buttons med hyggelige norske tekster lå også oppi. Noen som vet hvor jeg kan flere av de? Premien kommer fra Andrine og Marens landhandleri, men jeg fant ikke disse buttonsene i hyllene deres nå.



mandag 19. desember 2011

Tusen takk til ScrappeHuset

Da jeg sjekket ScrappeHuset sin julekalender som vanlig i dag, ble jeg ekstra overrasket. Tusen takk til damene i Huset som lager oppgaver, kommenterer og inspirerer. Dere krydrer hverdagen! 
I år som i fjor har hele familien hogd juletre i skogen. Det blir nok en LO av årets bilder også.



mandag 14. november 2011

Varmt i høstmørket

Hver eneste gang jeg setter meg på Kvisten står min nye Bodum termo kopp ved min side. Det er blitt min faste følgesvenn. Jeg kan ikke få rost den nok. Den holder leeenge på varmen, er god å holde i og fantastisk å drikke av. Metallet trekker til seg lite smak så jeg bruker den både til te og kaffe. Presskannefunksjonen fungerer!! Ingen andre termokopper jeg har prøvd kan måle seg med denne. Anbefales! Tidligere i høst pakket jeg dessuten opp en tøff tesil og mye deilig sjokolade. Ikke rart jeg koser meg på Kvisten.

torsdag 10. november 2011

Takk og takk

Her om dagen kom det hyggelig hilsen i postkassa fra Trykkpress. En stor konvolutt med utklippsark og rubons som påminnelse om at minialbumet med skyer, sirkler og sommerfugler havnet på tredjeplass i oktober. Tusen takk!

torsdag 27. oktober 2011

Tusen takk!


Sist måned leverte jeg bidrag nummer 13 til månedens utfordring hos 3ndypapir og akkurat det nummeret ble mitt lykketall. Jeg ble svært glad for å bli trukket ut som vinneren av september. I posten kom en pakke full av papirer fra 3ndypapirs høst og julekolleksjon. Tusen takk!